Thursday, February 6, 2020

Jambatan Angkat Kuala Terengganu




Akhirnya pada tahun 2020 ni dapatlah aku tengok Jambatan Angkat yang famous kat Kuala Terengganu ni.. Cantik sangat! Cuaca pun elok.. panas.. Sesuai untuk OOTD tapi berpeluh la sket.. hehe






Aku baru tau rupanya Pasar Payang yang lama tu dah tutup sebab dah roboh katanya, Pasar Payang yang baru ade dekat-dekat situ jugak la.. Ramai sangat orang kt pasar tu, pening kepala aih.. datang beli air mineral je pastu cuci mata je LOL. Banyak baju batik lawa-lawa di situ tapi buat masa ni tak memerlukan





Budak kuat posing





Nak tengok jambatan ni terangkat tapi bila ye? Hehe.. By the way korang boleh naik atas jambatan ni, ada lif dan bolehla tengok pemandangan sekeliling.. mesti cantik kan? Dekat situ jugak ade Galeri SkyBridge so bolehla melawat


Harga tiket Promosi: RM 5 untuk dewasa dan kanak-kanak


Okay sekian

Bye!



0 comments:

Post a Comment

sila komen jangan segan-segan :)