Skip to main content
Showing posts with the label gadget best

Masih Relevankah Blogging Pada Tahun 2015?

Image Source Hai Assalamualaikum.. Demi untuk mencapai targetku menulis di blog 2x seminggu .. Maka kugagahkan jua diri pepagi bangun bukak laptop office pada hari CUTI dan menaip.. Hahahha So topik hari ini ialah masih relevankah blogging ni? Pada pandangan aku l…

4 Benda Yang Best Dalam Google Yang Mungkin Anda Tak Tahu

Google. Perlu ke diperkenalkan lagi? Memang satu web search engine yang paling glamour kot dalam dunia ni. Nak taw satu fakta tak? Kalau kita nak carik ape-ape dalam website, mesti kite akan cakap camni kan? "Ermm.. okay sekejap biar aku 'google'". Tak pernah plak k…

Beli Laptop Macam Beli Nasi Lemak Jerr??

Begitulah kata kawan abang aku terhadap kami yang sedang membeli laptop Huhuhu Bukan sengaje nak beli laptop macam borong nasi lemak Tapi kebetulan sume dah kemaruk sangat, 3 bulan hidup tanpa laptop.. so akhirnya kumpul-kumpul duit belila... Seperti biasa, doakan yang baik-baik y…

Thank You Steve Jobs

5/10/2011 & 6/10/2011 mungkin hari yang menyedihkan bagi pengguna-pengguna Apple 5/10/2011 adalah hari yang konon-kononnya pelepasan iPhone 5, tapi yang kelua r iPhone 4S jer 6/10/2011 pulak ialah kematian seseorang yang banyak berjasa kepada Apple. Steve Jobs sangat dikenali…

My Laptop Life Cycle

Game Android Yang Saya Suka ~~ Weee!!

Eh tibe-tibe jumpe gambo ni....! Maafkan Android ni.. die memang nakal. Maafkan saye Encik Fat Blog ! Maafkan saye Danny! Maafkan saya Encik Hasan Suyat !*tibe-tibe kan* Aku tau aku sepatutnye dah tak layak untuk maen game lagi. Bak kata nenek/wan aku: " Umur macam ko ni, wan…

What Berry Are You? -DiGi-

Dah dekat 2 bulan handset kesayangan aku si Soni Eriksen rosak. Sedih wa beb..! Selama 3 tahun bersama-sama, tiba-tiba je screen dia jadik putih, diam seribu bahasa. Waaa.. Lantas terpaksalah aku memakai handset spare, Nokia 3100 .. sila google jika tidak mendapat gambaran di mana handset…

Personaliti manusia berdasarkan Handphone nya

Warning : Sebelum baca, sila buka minda anda dahulu. Ini hanyalah pandangan peribadi penulis. Jadi sesiapa yang terasa, sila terasa, sebab memang sengaja nak bagi terasa. Hehe ntah apa-apa.  Perasan tak handphone melambangkan identiti korang? Kat sini, aku sesaje nak buat persepsi sen…