Google. Perlu ke diperkenalkan lagi? Memang satu web search engine yang paling glamour kot dalam dunia ni. Nak taw satu fakta tak? Kalau kita nak carik ape-ape dalam website, mesti kite akan cakap camni kan? "Ermm.. okay sekejap biar aku 'google'". Tak pernah plak k…
Begitulah kata kawan abang aku terhadap kami yang sedang membeli laptop Huhuhu Bukan sengaje nak beli laptop macam borong nasi lemak Tapi kebetulan sume dah kemaruk sangat, 3 bulan hidup tanpa laptop.. so akhirnya kumpul-kumpul duit belila... Seperti biasa, doakan yang baik-baik y…
5/10/2011 & 6/10/2011 mungkin hari yang menyedihkan bagi pengguna-pengguna Apple 5/10/2011 adalah hari yang konon-kononnya pelepasan iPhone 5, tapi yang kelua r iPhone 4S jer 6/10/2011 pulak ialah kematian seseorang yang banyak berjasa kepada Apple. Steve Jobs sangat dikenali…
Eh tibe-tibe jumpe gambo ni....! Maafkan Android ni.. die memang nakal. Maafkan saye Encik Fat Blog ! Maafkan saye Danny! Maafkan saya Encik Hasan Suyat !*tibe-tibe kan* Aku tau aku sepatutnye dah tak layak untuk maen game lagi. Bak kata nenek/wan aku: " Umur macam ko ni, wan…
Dah dekat 2 bulan handset kesayangan aku si Soni Eriksen rosak. Sedih wa beb..! Selama 3 tahun bersama-sama, tiba-tiba je screen dia jadik putih, diam seribu bahasa. Waaa.. Lantas terpaksalah aku memakai handset spare, Nokia 3100 .. sila google jika tidak mendapat gambaran di mana handset…
Warning : Sebelum baca, sila buka minda anda dahulu. Ini hanyalah pandangan peribadi penulis. Jadi sesiapa yang terasa, sila terasa, sebab memang sengaja nak bagi terasa. Hehe ntah apa-apa. Perasan tak handphone melambangkan identiti korang? Kat sini, aku sesaje nak buat persepsi sen…
Search
About Me
Followers
Trending now