Monday, March 11, 2013

23 comments:

  1. thanks for sharing this ! terasa macam skrg jugak nak bangun dari kerusi, keluar dr opis then main naik turun tangga hiks :p

    ReplyDelete
  2. Serius, Mieya sedang terasa dengan post nie.

    ReplyDelete
  3. memang, jangan duduk saje, tapi kalau duduk dalam masa yang tidak terlalu lama, tidak mengapa tapi kalau dah memanjang duduk tu. macam makan n duduk n rehat. tu la yang memberi impak yang tidak sehat.

    ReplyDelete
  4. mmg...zaman study dlu duduk ngadap meja berjam jam..sampai buasir..haha

    ReplyDelete
  5. @Mieya Atiera

    hihi. siapa makan cili dia terasa pedasnya :p

    ReplyDelete
  6. @Nafisa81

    haaaa sampai buasir?? okay cuakkk

    ReplyDelete
  7. Salam,
    Kena mengular selalu nih! hehe

    Terima kasih berkunjung ke Relaks Minda. Inginkan relaks seketika di alam siber, jgn lupa berkunjung ke Relaks Minda...TQ so much!

    ReplyDelete
  8. ingatkan duduk tegak 90' tu lagi better. Rupanya kene belakangkan sikit. Thanks for the info :)

    ReplyDelete
  9. Ohhh sangat2 berguna ni Razfira, tapi tak nak lah main kejar2, hahaha.... Kalau rumah ye lah bekejar dgn anak2, hehehe

    ReplyDelete
  10. rasa macam lebih banyak duduk dari berjalan ni.aiyaa..needs more exercise ni.

    ReplyDelete
  11. duduk seharian main internet,,sakit pinggang! thx for sharing :)

    ReplyDelete

sila komen jangan segan-segan :)