Thursday, April 14, 2011

Haiwan Yang Fotogenik & Fotogedik

  4 comments    
categories: , ,


Kelas gitu tajuk entry kau Maria........

Takdelah, ni ha.. uollz suka guna search engine Bing tak?

I ni nak kata suka, takdela suka sangat kan.. 

Tapi Bing ni pandai tau uollz..

Dia letak gambar2 haiwan yang comel lote..

Menyebabkan I akhirnya memakai Bing di masa lapang

Sebab nak tengok binatangla..

Cekidaut bebeh!






Anak rusa Nani
Baru kembang ekor
Apa salah kami
Lalu tidak tegur


Bila tengok rusa kan, mesti teringat taw lagu tu. Very the nostalgic uollz lagu tu.. Teringat zaman kecik2 yang indah belaka gitu.. Agak2 uollz la kan.. Kenape ek sume rusa tu tengok camera?Takkan la cameraman tu cakap..

"Deer2 sekalian.. tengok camera jom! Say cheese..!"

Hihi.. pikir2 kan ea









Eee uollz.. takut tak tengok ikan ni? Cuba bayangkan uoolz tengah best2 berenang.. Tiba-tiba je bertembung dengan ikan ni? Haru kan..??


Tapi ganaih macam mana pon muka si ikan ni, rileks je ikan2 kecik2 tu berenang tepi dia.. Kalau tak silap, ikan kecik tu siap tolong bersihkan lagi si ikan besar.. Tulah namenye mutualisme.. Eh ye ke? I pun confuse la uollzzzzz. Ape2 pon

Don't Judge The Books By It's Cover

Hihihi







Hey uollz! uollz taw tak setiap kuda belang mempunyai corak yang berlainan? Tidak ada satu pon yang menyerupai? Ala2 macam thumb print la kan... Hebat kan uollz ciptaan Tuhan ni? I like sangat....







Last but not least untuk uollz sume... Tadaaa! Ikan paus sedang tersenyum! Looks like macam tengah tersenyum kan?? Tengok, ikan paus pon tak kedekut uollzz.. Rajin2 la senyum okay dear..?!


Okay.. Bye semua..! TTYL! Muah muah muah! xoxoxo





Nota Kaki: Saje je guna bahasa gedik2, sebab sekarang ramai plak orang gedik di sekeliling! Haha. Ada yang sentap tak uolls??? 

4 comments:

sila komen jangan segan-segan :)