Tuesday, August 17, 2010

Gila - Gila Remaja Buka Puasa

  12 comments    
categories: ,
Hai susahnye nak buat starting. Dari dulu kalau nak buat karangan Bahasa Melayu @ Inggeris, mesti termenung dulu, lepas tu barulah kelam kabut. In the end, main tarik-tarik kertas dengan pengawas peperiksaan. Silap2 boleh terkoyak kertas exam. 

Okay testing testing 1,2,3...

Pada hari Ahad lepas, kami kawan2 seperjuangan telah berbuka puasa bersama-sama. Pada mulanya kami merancang untuk berbuka puasa di Port Dickson.. Tapi oleh kerana cuaca yang tak menentu, tempat berbuka puasa diganti dengan rumah seorang kawan kami. Syukur tak hujan. Boleh wat BBQ! Yea~~!!



 
Gambar anak kucing tuan rumah. Comel tak hengat..Rase macam nak picit2




 
Ini dia skuad BBQ kita yang ikhlas berjuang. Khusyuk tu... Masa ni aku tak wujud lagi. Ingatkan datang2 nak makan tros, tapi salah timing daaa~~





 
Ni lak makaroni yang dimasak oleh Cik Balqis. Menitik air liur woo mase amik gambar. Haha maklumlah belum buke posa lagi. Isk pandai kawan2 aku masak. Aku bila lagi? Hohoho




 
Dah siap! 




Alhamdulillah. Setelah penat memasak.. ( err..kecuali aku), terasa nikmat sekali berbuka  posa..yang ni termasuk aku.. Hehe..




 
Acara buka puasa ini juga diselitkan dengan sambutan hari jadi mama tuan rumah yang ke.. teettt.. aku pun tak tahu, Hehe.. Sedap gile kek ni.. Nak lagiii!!




 
Sesi bergambar beramai - ramai. Thanx to Alanne yang sudi mengambil gambar kami! (^0^)




 Ikut caption dalam facebook : Tebongkang kekenyangan..



Seronok la! Masak same2, makan same2, semayang jemaah same2, camwhore same2.. Great time! Lepas ni wat lagi ea


12 comments:

  1. sedapnye tgk korang makan huhuhu

    bro masih xberkesempatan nak memasak di rumah he..23x

    ReplyDelete
  2. Credit to Alanne who took the picture. Nampak gak aku sket lam cermin haha...

    ReplyDelete
  3. bro framestone :

    knape bro..

    bz sgt ke...hehehe

    ReplyDelete
  4. alanne : mekasih alan!! aku da edit post. hehehe

    ReplyDelete
  5. masak ape..jeng3..sume aku masak.Haha xdela..tolong2 la mane yg patut.dtg lambat.hihi

    ReplyDelete
  6. giler meriah bukak posa menu camni...

    ReplyDelete
  7. nk starting ayat?..snang kot..meh cikgu nk ajar..

    "hai, nama saya Kacak..ops, silap..nama saya Sangat Kacak..ok, pendahuluan dah siap, kita ke perenggan isi pula.."

    snang kan? kan?..hahaha


    p/s: cm best je bkak puasa rmai2 cmni kn..huhu

    ReplyDelete
  8. ko ni cikgu yg disahkan boleh pakai ke?hahaha..kang x pasal2 dpt ajaran sesat.wakaka

    best2 la..! =D

    ReplyDelete
  9. jgn bmbang..ak guru btauliah..disahkan oleh jbtan2 skt jiwa sm'sia..haha

    ReplyDelete

sila komen jangan segan-segan :)