Friday, February 19, 2010

Laptop saya

  4 comments    
categories: , ,

Ini Boboy...Laptop saya

Saya namakan die Boboy sebab die warne itam

Kalau die warne pink,saya namakan die gugurl.hehe

Saya berkenalan dengan Boboy bulan..ermm..Ogos kot,ke September ek? tahun 2007

Kira da dekat 3 tahun gak la Boboy saye ni idop..hehe

Boboy da banyak membantu saya

Terutamanya apabila saya kebosanan

Boboy bagi saya main game, tengok cite, video klip, chatting, surfing internet..

Boboy juga banyak membantu saya dari segi akademik

Boboy ade microsoft word, netbean, paint

Pendek citer, Boboy banyak berjasa pada saya

Tapi, sejak akhir-akhir ni..Boboy da sakit-sakit

Tibe2 je skrin die akan menjadi putih..blur..macam tv rosak

Denga citer orang-orang, penyakit Boboy ni memang da banyak terjadi dalam kaum2 dia

Macam wabak epidemik la kirenyer..boleh berjangkit gitu..kah kah kah mane de

Katenye penyakit itu berpunca daripada 'urat2 saraf' dalam badan Boboy yang dah rosak

Kalau nak pulihkan, makan 500-800 ringgit malaysia katenyer..

Aduh,tuan punye Boboy ni dahler misekin

Terpakselah membiarkan Boboy menderita macam tu aje..

Sorry ek Boboy..

Nasib baik r Boboy sakit sekejap2..xdela serius sangat kot

Kot la...

Mekasih Boboy

Kalau jodoh kite panjang, maka panjanglah ia..hoho..merepek jap




4 comments:

  1. ksian tol la boboy dpt tuan mcm ko

    mesti tersekse

    haha

    ReplyDelete
  2. hahahah..yeke?aku rase boboy suke je ngan aku =p

    ReplyDelete
  3. woi..wat essay biography ea?(btol ke?ke geography??)haha

    laptop pzah xpink pon,apesal nme gugurl?gedik tol..haha

    wei..boboy ak da inalillah..dlu dye leh kwn ngan boboy ko..skang..T_T

    ReplyDelete
  4. autobiografi la weh..hahaha

    laptop pzah ikot pendrive die

    innalillah..bace yasin x mlm jumaat? =p

    ReplyDelete

sila komen jangan segan-segan :)