Thursday, March 28, 2019

Lirik Lagu Rampas - Akim & The Majistret

  6 comments    
categories: 





RAMPAS

Air mata separuh mati yang ditahan
Diberhentikan lekuk kelopak
Dingin tubuh terkulai diam tak bernadi
Tangan bersaksi kita bergenggam

Rampas semua
Badanku belahlah dua
Ambil semuaku ada
Ikutkan sahaja hati
Atau apa yang kau rasa

Langkahpun lemah dalam susur pancaroba
Lekat di persimpangan dilema
Cuba keluar di jalan yang tak berarah
Tunggu serpihan bongkah cahaya

Putus segala
Hijab kau dan aku
Sampai nanti
Kita bertemu

Rampas semua
Badanku belahlah dua
Ambil semuaku ada
Ikutkan sahaja hati
Atau apa yang kau rasa


Sumber Lirik: http://www.1liriklagu.com/lirik-lagu-rampas-akim-the-majistret/






Komen sket:
Suka sangat lagu ni tak taw kenapa.. mungkin ade kena mengena dengan kehidupan hehehehhe
Walaupun awal-awal macam tak dengar sangat ape si Akem ni nyanyi, tapi bila part chorus terus menusuk tepat di hati haha

Good job Akim.. semoga tak berhenti berkarya :)


6 comments:

  1. penah dengar sekali dua. ni baru dengar betul2 lagunya macam mana..

    ReplyDelete
  2. sama la kita. suka sgt dengar lagi ni haha... lagu ni feel dia bila dengar sambil terkenangkan peristiwa sedih dalam hidup. pastu akim pulak menyanyi sepenuh jiwa kot dlm lagu ni. tu yg syok. agak2 apa yg kena mengena lagu ni dengan kehidupan kau tu ya... hmm..

    ReplyDelete
    Replies
    1. best kan kan.. dgn kehidupan aku tu agak tricky nak cite kt sini hahahaha

      Delete
  3. layan jugak lagu nie. memang best :D

    ReplyDelete

sila komen jangan segan-segan :)