Wednesday, September 26, 2018

Wordless Wednesday #36: Lisa Blackpink

  14 comments    
categories: 





Cmane nak dapat pinggang kecik macam tu? (> <)


#womencrush



14 comments:

  1. Pinggang sama saiz dengan lebar kertas A4 agaknya. Mimpi aje laa cheq nak dapat pinggang macam tu... *nangis di tepi peti ais*

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahah sama la saya pon.. suka tgok je.. comeii

      Delete
  2. alahai berapa saiz pinggang dia tu? takut nau nak aim pinggang sekecik macam tu. haha. berjaya hilangkan lemak dan turunkan berat sehingga 12kg pun terasa syukur dah :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. 24cm x silap.. plus dia tinggi so memang nampak kecik sangat ler.. sama la saya pon nak hilangkan lemak je hehehe

      Delete
  3. Replies
    1. sama! suka jennie jugak! suka dua2 laa :D

      Delete
  4. Anak buah aku tiap-tiap hari nyanyi..blackpink..hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang catchy lagu dia kan.. hey Sarip.. long time no see!

      Delete
    2. lagu catchy...senang nk dengar...weh ingat aku ka?hahaha

      Delete
    3. ingat.. nama ko mudah diingati.. hehehe

      Delete
  5. Terjumpa blog comel ni dari blog Sarip Kumbang.
    Selamat berkenalan ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks follow! hehe .. selamat berkenalan

      Delete

sila komen jangan segan-segan :)