Thursday, September 17, 2015

Lirik Lagu: Lagu Cinta - Asmara

  6 comments    
categories: ,




Lagu Cinta

Di atas perit kau menari
Di atas tangis kau bernyanyi
Kau sayat hatiku dengan cintamu

Cinta bukan hanya harapan
Cinta tapi kepastian
Cinta bukan menyakiti hati

Di saat luka kau tak ada
Di saat duka kau tak setia
Cinta seharusnya tak begitu

Cinta bukan hanya harapan
Cinta tapi kepastian
Cinta bukan menyakiti hati

Cinta bukan hanya harapan
Cinta tapi kepastian
Cinta bukan menyakiti hati

Cinta bukan hanya harapan
Cinta tapi kepastian
Cinta bukan menyakiti hati

Di saat luka kau tak ada
Di saat duka kau tak setia
Cinta seharusnya tak begitu
Lagu cinta




Komen sket:

  • Lagu sedih ni.. sapa baru lepas break-up dinasihatkan untuk tidak mendengar lagu ini.. hihihihi
  • Suara vokalis dia sangat sedaplah.. cayaq cheq
  • Senang citer.. memang sedap.. try la dengar..hehe..  

Nak download lagu ni? --->   LINK


Bye!


6 comments:

  1. lama dah tak ikut perkembangan muzik semasa. hahaha, duk main lagu-lagu lama je. best lagu ni. keren bangett! hahahah

    ReplyDelete
    Replies
    1. lagu lama layan.. lagu baru pon kena layan.. barulah balance. hahaha

      Delete
  2. huhu memang layan lagu ni..slow tempo

    ReplyDelete
  3. Salam, hahaha aku layan gila lagu ni, sedap gila weh..xtau apesal...video klip dia dh lah mcm gothic, hahah

    ReplyDelete
    Replies
    1. tula.. suara vokalis dia memang mantap. haha

      Delete

sila komen jangan segan-segan :)