Saturday, September 19, 2015

Agak-Agak Boleh Kalahkan Video Mat Luthfi Tak?






Puiii berangan!

Ada hati nak kalahkan video Mat Luthfi, video ko ni hujung kuku kaki video Mat Luthfi je.. Anyway, video Mat Luthfi pasal Racism tu memang terbaik!

Keh3

Kalau tak disebabkan assignment tak da maknayaaa aku nak buat video, publish video kat YouTube ni

Hihihi

Ok bye!


12 comments:

  1. mana link youtube video tuuh., huhu2

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahahaha.. ala video bodoh2 je.. nanti terbazir seminit masa anda

      Delete
  2. Replies
    1. haa.. buat ape? ok tgokla video mat luthfi yg terbaru hehehe

      Delete
  3. hahaha saing-saing mat luthfi ni :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahahah memang x la.. saya hanya semut api.. kah3

      Delete
  4. Hehehehe nak lawan video matluthfi tu... heheh eh tapi mana taukan... kot2 boleh lawan... heheheh

    ReplyDelete
    Replies
    1. ish3.. susah tu.. kena bertapa 7 gua kot.. hahahhaha

      Delete
  5. Salam, hahaha weh mane linknyeee~~~~
    aku igt lagi dulu pun kena buat video gak, tp tu subjeck 3rd languange...nyampah! hahaha
    nasib tak kena upload kat youtube ngek...kalau tak, mmg kalah mat luthfi, huawawawa

    ReplyDelete
    Replies
    1. sahaja aku tidak meletakkan link sebab video tu memang .. memang xda apa la weh.. boring yg amat.. nasib baik seminit stgah je.. haha . aku x nak org rugi seminit setengah.. hihi

      Delete

sila komen jangan segan-segan :)