Friday, May 8, 2015

Deleting..



Assalamualaikum..

Pernah tak tiba-tiba rasa nak delete blog?





Hahaha

14 comments:

  1. Tak perlu delete. Semua catatan manis awak sejak bertahun dulu kan ada kat sini. sayang lah :')

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan.. tp kadang2 tu tetiba rasa nak delete xtaw knapa hahahah

      Delete
  2. tak pernah. .sebab sampai satu masa nnt tiba2 rasa menyesal pulak delete :-)

    ReplyDelete
  3. delete blog tu xla. delete entry pernah. hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. yup betul. Delete entry mmg selalu buat haha. Sayang pula nak delete blog. Banyak kot masa dihabiskan dengan berblog. Last2 delete gitu je. No way. -.-

      Delete
  4. salam. hee blog bukanla hakmilik kekall., dilit blog pon xper ;p

    ReplyDelete
  5. tak pernah rasa lagi lah . Nak delete post lama-lama tu ada . heee . tak sanggup nak delete bllog :3

    ReplyDelete
  6. Salam, aku pernah..dulu banyak kali nak delete...sbb aku kena kacau dgn stalker a.k.a ex girlfriend pakwe aku...huh!

    ReplyDelete

sila komen jangan segan-segan :)