Sunday, April 21, 2013

Lelaki Buat Gwiyomi Pon Comellah!

  19 comments    
categories: , ,




Ramai member lelaki kata macam nak tumbuk muka lelaki yang buat Gwiyomi ni

Meluat katenye

Tapi aku tgok ok je.. comel je.. Hahaha!

Sape mamat yang tak suke tu dengki kot sebab dia tak leh buat Gwiyomi.. Hahahahha


Enjoy video di bawah, best la! :D

|
|
V






:')


19 comments:

  1. kalau laki yg muka k-pop ok la.. haha

    ReplyDelete
  2. adoi...laki pun suka buat gwiyomi jugak ek..hehe

    ReplyDelete
  3. haha..belum tgk dan ttau pun gwiyomi ni hapa

    ReplyDelete
  4. huhuhuh memang fail la kalu laki yang buat camni. fail time kontrol muka.kihkihkih

    ReplyDelete
  5. salam razfira,
    haha.. sekarang memang tgh demam gwiyomi nih..

    ReplyDelete
  6. Budak lelaki tu tak buat gwiyomi pon tetap jambu eh! hehehhhe

    ReplyDelete

sila komen jangan segan-segan :)