Tuesday, March 19, 2013

23 comments:

  1. Waktu kecik2 dulu, jangan cite lah. banyak !!

    ReplyDelete
  2. Ada jugak..tapi tak pernah baring atas landasan keretapi..

    ReplyDelete
  3. Banyak.. dan itulah memberi senyuman bila kenang sekarang ni walau masa kejadian berbirat kena rotan & menangis tak hingat.. tangisan dulu.. kadang2 menjadi senyuman utk hari ni.

    ReplyDelete
  4. Haha, betul tu..masa zaman muda ni la kte dapat buat macam2 kerja gile dengan member2..bila tua nanti dah tak larat daaa kan? hee~~ xD

    ReplyDelete
  5. yes, setuju!! till now ingat lagi zaman remaja dulu..haha,, jahat tul time tu

    ReplyDelete
  6. dari dulu hingga kini sentiasa ada kerja giler yg kita wat...hahaha

    ReplyDelete
  7. aku dulu suke ponteng sekolah, skrg jd cikgu..hehe..world is fair

    ReplyDelete
  8. hehe..betul2 :) masa tadika/sekolah rendah dulu sy pernah merajuk dengan mama, pastu amek beg kosong konon2 nak lari rumah.mama tengok je sy jalan slow2 kuar rumah.yg x tahannya sy patah balik bila tengok belakang mama x kejar.kiki.kelakar sgt :P nampak sangat terpengaruh dengan drama tv.haha

    ReplyDelete
  9. Tahu takpe! Sebab tu jugak aku suka cerita pengalaman aku masa kecik dulu dalam blog (sekarang dah kurang hehe), paling kurang bila umur panjang nanti boleh baca semula dengan anak cucu dan tersengih sama² ;D


    Aku pernah lastik batu tinggi dan senyap dan tunggu bunyi "KETENG" <-- bunyi batu jatuh atas bumbung rumah jiran hehe


    Pernah jugak main kejar² ayam jiran (garang) sampai satu tahap kitaorang pulak kena kejar dengan tuan ayam tu hehehe. rindu pulak dekat geng kampung huhu

    ReplyDelete
  10. Masa kecik2 mmg byk buat benda2 bodoh/tak masuk akal...

    ReplyDelete
  11. Banyak... hehe.. tapi tak da lah sampai baring kat rel ketapi tu.. mencari maut namanya...

    ReplyDelete

sila komen jangan segan-segan :)