Tuesday, March 12, 2013

Lirik Lagu Be Mine - Tasha Manshahar & Syed Shamim

  16 comments    
categories: 




Be Mine

Tuttudududu
Houoooo...

Bermula di Facebook 
Kau tegur ku dulu tak tahu malu
Tak kuasa nak layan
Aku buat tak tahu

Kau terus cuba dan mencuba 
Sehingga ku jatuh cinta
Gatalnya dirimu
Membuatku terjatuh

Bila kita mula mengada 
Kita selalu keluar sama 
Borak panjang panjang 
Makan dan tengok wayang


Sikit sikit aku merajuk 
Kau selalu sabar pujuk
Tapi sebenarnya
Ku cuma nak uji saja


Chorus
Benar Aku Sayangkanmu
Takkan Pernah Lukakanmu
Gapai tanganku
Denganku Selalu

Benar Aku Rindukanmu
Jangan Pernah Tinggalkanku
Kaulah hatiku
Tak Sempurna Tanpa Dirimu

Syed Shamim:
Benar Aku Sayangkanmu
Takkan Pernah Lukakanmu
Gapai tanganku
Denganku Selalu

Benar Aku Rindukanmu
Jangan Pernah Tinggalkanku
Kaulah hatiku
Tak Sempurna Tanpa Dirimu

Ulang Chorus 2X


Dalam pada ku gembira 
Kadang kala sedih juga
Kau sudah berpunya
Tak mungkin jadi milikku selamanya






Nota Kaki:

  • Ada style macam Lenka la... suke2

  • Syed Shamim tu comel la.. suke2


16 comments:

  1. First time lagi dengar lagu nie.

    ReplyDelete
  2. lagu ni mmg best~

    nak mintak alamat boleh?

    ReplyDelete
  3. Tak pernah lagi dengar ni, tapi kalau anak2 tu tak tahu lah. :)

    ReplyDelete
  4. @IQ = Iez Qis

    alamat ape ek? alamat rumah ke alamat email? hehehe

    ReplyDelete
  5. eh,suka dengar lagu ni kat radio, baru tau siapa yg nyanyi.. heheheh :)

    ReplyDelete
  6. @Muhammad Saiazuan Norhalik

    x yah dengar kt radio.. tgok je kt youtube..:P

    ReplyDelete
  7. Jarang dengar lagu ni tapi boleh tahan bagus, santai. Tasha comel masa kecik² dulu.. ;D

    ReplyDelete

sila komen jangan segan-segan :)