Saturday, December 15, 2012

Farizal Marlias Penjaga Gol Terbaik Di Asean

  26 comments    
categories: 




Yahoo tak sia-sia Farizal selalu mengejar, memeluk bola, sujud ke bumi lama-lama macam tak nak bangun dah, dan juga mencium tiang gol.. ekeke

Akhirnya dapat juga achievement yang membanggakan seperti ini!

Ini sume hasil titik peluh dan semangat anda berlatih dengan penuh cekal dan keazaman!

 Tahniah! 

Teruskan fokus pada kerjaya anda. Semoga terus cemerlang! 



Oh ya, sebelum itu, mari lihat ranking penjaga gol Piala Suzuki kali ini:


1. Farizal Marlias (Malaysia)


2. Kawin Thamsatchanan (Thailand)


3.  Izwan Mahbud (Singapura)


4. Wahyu Tri Nugroho (Indonesia)


5. Eduard Sacapano  (Filipina)




Walaupun tak dapat ke final, tetapi Harimau Malaysia tetap gagah! :)









26 comments:

  1. Gomo Malaya Gomo! At least when Apex is not around, we can rely on Pejal. It is very pathetic that we lost due to unfair judging! Come and visit my blog soon...

    ReplyDelete
  2. walaupun kalah, harimau malaya still rocks!
    *kalah sbb pengadil oppa gannam style yg siot. tak adil! huhu..

    ReplyDelete
  3. Terbaiklah..always support Harimau Malaya..kalah menang adat pertandingan..

    ReplyDelete
  4. @Zamri

    hehe tapi nampak pemain Thailand mmg banyak bagus :D

    ReplyDelete
  5. dulu keeper yg femes sarbinie, pastu apex dan sekarang ni farizal pulak..keeper pun ade zaman kejatuhan jugak eh..huhu

    ReplyDelete
  6. Tahniah... tahniah... Tahniah... ;-)

    ReplyDelete
  7. tahniah malaysia! *tak tahu pon sape yg main. noob gila. :p

    ReplyDelete
  8. wow! world! sbb sblm AFF tahun ni, cuma kenal apek jer..haha...

    ReplyDelete
  9. i like him. tahniah. keep it up! pejai the best =)

    ReplyDelete
  10. aku xtengok bola beb.tp aku dpt info je dr TL twitter ribut psal yg refree korea tu..hihihi..tak pasal pasal sume jd anti k-pop.tp takleh jd anti runningman..hahahahaha

    ReplyDelete
  11. wak pon dh lama X tengok bola jugakkk.. ahHKs

    ReplyDelete
  12. thniah.. bngga aku mnjadi anak malaysia.. haha

    ReplyDelete

sila komen jangan segan-segan :)