Sunday, November 11, 2012

22 comments:

  1. minat ke kat dia?? dia ni bukan awek awi rafael tu ke?

    ReplyDelete
  2. ingatkan dia beli. baru nak pinjam. haha. rapi nie majalh wanita kan. malu nak beli. tp kalo cover dia maria elena mcm nak beli la. hahaha

    ReplyDelete
  3. @mia izzati

    eh yg tu hanez suraya kan :)

    minat la jgk dia ni blogger hebat!

    ReplyDelete
  4. @hafiz hafizol

    hahaha watpe nak malu.. konon2 beli utk mak ke :P

    ni esti haritu beli mag Hijabista yg cover Maria Elena tu kan??

    ReplyDelete
  5. Wah, muka freshie boleh lah jadi cover majalah. Tahniah to her

    ReplyDelete
  6. siapa akak cun ni ? hanis zalikha ? cam pernah dengar nama dia ...hahaha..:D

    ReplyDelete
  7. pemes hanis zalikha. hehe. awat tak beli? hehe. salam kenal

    ReplyDelete
  8. kat sini majalah mahal dr smenanjung..so memang xde ler nk mmbeli..huhu

    ReplyDelete
  9. @محمد رازيق

    x beli sbb dah baca habis dah kt kedai tu. kui3

    salam juge

    ReplyDelete
  10. bile aku nk femes mcm dia r..

    ReplyDelete
  11. hoho. rembat je laa.
    razfira bila pulak nak kuar magazine? ehhe :p

    ReplyDelete
  12. suka hanis zalikha..rambutnya tu mahal!! cantik

    ReplyDelete
  13. awek gua ni :) opss.. EX-gf okay :)

    ReplyDelete

sila komen jangan segan-segan :)