Saturday, September 29, 2012

Jom Pekena Burger Kaw-Kaw!





Aku sedar aku ni gemuk, burger ni tak baik untuk kesihatan tapi aku tengok ramai plak orang citer pasal burger beratur lah, burger sekilo lah, aku pon nak gakkkkk citer!!!!!!!!!


( meroyan tak nak kalah)



Keh keh keh

Sekarang ni banyak betul orang jual burger kan? Yang kat Wangsa Maju tu katenyer maju betoll orang sanggup ni nak beli burger beratur berjam-jam.. huish giler lah!


So sekarang kalau orang tanye kerja ape?

"Jual burger je..."

Wahh kelas kau.. mesti untung ribu-riban 1 malam kan.. huhuhu


Sebenarnya aku sajer nak ajak korang gi makan kat Puchong ni, jangan ingat Puchong ada jual sup katak je.. burger bakar pon ada taw!






Burger Kaw-Kaw ni burger bakar

Besar jugak..

Memang tak muat la mulut aku ni ha nak gigit .. sedih (T_T)

Suggestion: Amek burger daging la, lebih sedap dan lembut

Stall burger ni kat Puchong Utama, dekat medan selera Lekas Makano

Kena datang awal sket, kalau lambat memang panjang lah beraturnya..

Tapi yang bagusnya serve dia agak cepat so takdelah jenuh sangat menunggu..



p/s: Dah makan burger Samurai MCd?? Aku lagi suke GCB!

32 comments:

  1. pergh.. nampak sedap.. nak pekena burger juga lah pasni.

    ReplyDelete
  2. hehe...dr mula kenal mekdi sampai skang suka big mc...

    ReplyDelete
  3. Wah, terliur betul tengok burger nie.

    ReplyDelete
  4. nak makan macam mana ni?? muat mulut ke? tak best kalau makan cebis2 je. hehehe

    tgk ni, lapar trus rasa. huhuhu

    tuan blog ni saje je nak bagi readers ni seksa lapar. hehhee

    ReplyDelete
  5. mak aiii... sedapnya burger tu... adeh... gamaknya kena cari burger la pulak!!

    ReplyDelete
  6. Waktu aku cuti dulu tak dpt pun nk merasa burger bakar kt wangsa maju tu..
    maklumlah abg aku ckp ramai bebeno org so tak snggup nk tnggu lama2 xD
    Tapi aku ad beli kt tmpt lain yg ni xramai org cuma bagi aku taklah berapa sedap.. sbb tu kot xramai xD

    ReplyDelete
  7. Nampak macam sedap..berapa harganya?

    ReplyDelete
  8. @Azriff Aziz

    xdak aih.. tu g dapur masak.. burger senang je buat.. hehe

    mmg x muat.. kena potong2

    ReplyDelete
  9. @Everything's Everythings

    hehehe maybe la.. tp aku rase sedap jer.. kikiki

    kt wangsa maju tu mcm mane la sdapnye ek

    ReplyDelete
  10. wah tebal nyeee ! cheese lagii .. nyum3 ! mcm brger bakar je ..

    ReplyDelete
  11. peh sedap ni.....kt setapak ada burger bob..sedap

    ReplyDelete
  12. burger memang sedap pn wlpn x bek utk kesihatan sbnrya

    ReplyDelete
  13. Wah bleh la ajak saya p makan sekali pasni ekeke

    ReplyDelete
  14. HAMBOI ! GEDABAK BESAU BERGER TU .. STOK TUK 1 WEEK GAMAKNYE .. EKEKE ..

    ALA .. NAK JUGAK AH .. HEHE

    ReplyDelete
  15. samurai & gcb tak sedap!!

    prosperity lagi sedap!! =)

    ReplyDelete
  16. besarnye burger ni.
    sekali makan seminggu terus kenyang..hahah

    ReplyDelete

sila komen jangan segan-segan :)