Monday, August 6, 2012

Hatiku Sedih & Pilu.. Tapi Bangga

  20 comments    
categories: ,



Tak boleh lupa lagi macam mana Lin Dan menang tipis dengan Dato Lee Chong Wei (21-19)

Tak boleh lupa lagi macam mana happynye Lin Dan bila dia menang, dia lari keliling court, stadium masa tu sunyi je

Aku terpinga-pinga

Tak boleh lupa lagi macam mana Dato Lee Chong Wei terduduk menangis

Sedih. 

Hancur hati.

Bukan sedih sebab dia tak dapat emas, tapi sedih bila tengok Dato Lee Chong Wei kecewa dan frust

Aku macam faham

Macam mana perasaan bila kita cuba sekali lagi, dengan bersungguh-sungguh, tapi masih tak berjaya.

Macam faham

Tapi sebenarnya aku mesti tak faham

Aku berjuang untuk diri sendiri, kecewa dengan diri sendiri.

Dia berjuang untuk negara + diri sendiri dan kecewa untuk negara + diri sendiri

Berat

Berat sangat





Betapa humblenya manusia ini, selepas berjuang berhabis-habisan, apabila kalah, siap minta maaf. Tak perlu itu semua. :')


Pada kami, anda adalah JUARA sebenar

Bukan dia

Bukan






"Lee Chong Wei is such a great guy, but Lin Dan is a bit arrogant. Skills win you medals, but attitude wins hearts."



20 comments:

  1. lee chong wei tetap hero di hati saya :)

    ReplyDelete
  2. Don’t be sorry. He did well enough :')

    ReplyDelete
  3. aku nanges masa LWC nanges pastu baca tweet dia lagi laju air mata.wuwuuwu..tgh komen ni pun mata nak berair lg..hahaha..

    lin dan mmg arrogant.muka dia xde sportsmanship langsung.no manners siap baling kasut la baju la, xpe kalah pun LCW ttp disayangi,ttp sopan.

    ReplyDelete
  4. series bila tgk sebak sangat2 . :'( beliau mmg wira sejati !

    ReplyDelete
  5. masa set yg ketiga kemarin terus tutup tv..tak sanggup nak tengok..berdebar giler jantung..huhu..xpa, kalah pun bermaruah.LCW terbaek.

    ReplyDelete
  6. Takpe lah. Dah takde rezeki kita nak menang. Harus lah terima dengan hati yang terbuka.

    ReplyDelete
  7. @Hanie Dew

    arghh! aku pon nak nangis lg ni... wawawa...

    Dato' LCW da buat yg terbaik..

    ReplyDelete
  8. @Nick Nashram


    wahh ekstreme gitu... tp mmg dah x sanggup nak tgok.. tp mengharap lg kemenangan LCW mase tu

    ReplyDelete
  9. Apsal aku macam tersentuh baca entri ni ek? Mungkin sebab aku pun tak boleh lupa macam mana sedih frustnya DLWC lepas kalah tipis, sangat tipis. Yang paling penting dia dah cuba sehabis baik, nasib je yang tak menyebelahi.


    Usah berduka, kau tetap juara di hati rakyat Malaysia!

    ReplyDelete
  10. @Yousof

    btol3.. jangan sedih.. pasni Dato' LCW mesti menang!

    ReplyDelete
  11. wah sedih nye ini entri.. sob sob..

    ReplyDelete

sila komen jangan segan-segan :)