Sunday, July 29, 2012

Mari Beramal Bersama Colgate!


Senang je nak beramal sekarang. Duduk depan komputer pun boleh beramal.. haaaa,.. Bukan duduk sia-sia taw?


So lepas ni kalau mak panggil tolong masak.. Cakaplah jangan kacau mak.. saya tengah beramal..


*Krik KRIK KRIK*


Okay.. tak kelakar...faham


Takdelah, ni nak bagitaw, Colgate sekarang sedang membuat kerja amal sempena bulan Ramadhan yang mulia ini. Colgate akan memberikan RM25 ribu kepada rumah anak-anak yatim. Pemurah kan? Tapi target RM25 ribu ni dapat dicapai dengan bantuan anda semua!


Macam mana anda boleh bantu? Adakah dengan transfer duit sebanyak RM25 RIBU? (ok taw memang tak kelaka langsung). OH TIDAK! Anda hanya perlu membuat ikrar, menukar Facebook Cover kepada cover yang lebih cantik. Tu je! Senang gilos kot.






Smart, kiut dan sebagainya







Setakat yang aku buat, sudah cecah RM1242. Target hujung Ramadhan ni dapat RM25K! Lets go bebeh







Haaaa bacalah penerangan dia tu.. suci murni tau.. tolong menolonglah kite yer









Lepas tu kita boleh pilih facebook cover yang kita suka.. Made by the greatest cartoonist, Ujang! I like! Aku pilih yang semnahyang Terawikh sebabnye.. aku suka suasana tu.. Just happen in Ramadhan!









Lepas tu pilih ikrar kita sempena bulan Ramadhan dan seterusnya.. Sebab mulut aku ni kadang2 macam puaka jugak, so aku berikrar untuk tidak bercakap buruk tentang orang.. err.. susah susah.. Akan kucuba...







Siap! Senang kan? Mudah-mudahan aku dapat membantu sedikit sebanyak..






Mari Beramal Bersama Colgate!
|
|
v



18 comments:

sila komen jangan segan-segan :)