Tuesday, July 24, 2012

Baby Baby Baby Oooooooo Like Baby Baby Nooooo

  14 comments    
categories: ,




Huhuhu.. nangis tengok.. comel giler...






Hehe. Smart kot! Kecik-kecik dah bergaya kan?




Suke sangat tengok baju kanak-kanak kat Trudy & Teddy ni. Simple tapi nampak cantik dan berseni. Hehe. Masa zaman aku belum mumayyiz dulu, ade tak baju sesmart ini? :P



Baju-baju Trudy & Teddy ni diinspirasi dari Europian dan kebanyakan baju ada embroideries dan lace yang kiut miut 




Kan dah cakap.. comelnye dengan ribbon kat depan tu!






Bukan baju je ade.. kasut pun ada tau! Ok chop yang ni untuk jadi kasut raya! Hehe cam muat je kan





Aksesori macam cekak rambut ni pon ade .. tak mahal pun.. RM23 je.. affordable 





Haishh.. comel sesangat

Info lanjut tentang Trudy & Teddy, sila ke sini

|
|
v



14 comments:

sila komen jangan segan-segan :)