Sunday, November 13, 2011

Beli Laptop Macam Beli Nasi Lemak Jerr??




Begitulah kata kawan abang aku terhadap kami yang sedang membeli laptop


Huhuhu

Bukan sengaje nak beli laptop macam borong nasi lemak

Tapi kebetulan sume dah kemaruk sangat, 3 bulan hidup tanpa laptop.. so akhirnya kumpul-kumpul duit belila...

Seperti biasa, doakan yang baik-baik ya untuk kehadiran yang baru ini??

:)


p/s: Saya masih tidak boleh melupakan si Boboy yang menghilang entah kemana, yang pertama selalu yang terbaik walaupun tak sempurna kan? ;)



8 comments:

  1. tp awak ade desktop kot. hehehehe

    ReplyDelete
  2. mcmmana boboy awk boleh hilang?? huhuuu..

    kte punya mini hp pun hilang jugak dulu, n always miss... "him ke her??" ok, miss it! hehe..

    ReplyDelete
  3. kena curik dengan pencurik durjana! waaaaa

    cmane leh hilang tu? sedih kan? huhuhuhu

    ReplyDelete
  4. untungla dpat beli laptop besaq..cheq pnye kechik ja...hahahaha

    ReplyDelete
  5. untung x untung.. pokai dah ni! bak mai sket duit ang!

    ReplyDelete
  6. biar pokai janji ada nampak hasilnya kan... hehehehe selamat datang pada yg baru..

    ReplyDelete
  7. hehehe.. harap2 hasilnya tidak mengecewakan lah. thank u3

    ReplyDelete

sila komen jangan segan-segan :)