Monday, May 23, 2011

Manusia Patah dan Kuat Sentap

  8 comments    
categories: , ,
Lohhh.. via text message je ke.. ingat hi-kelas sangat..




  • Aku sebenarnye kesian. Kesian sangat dengan orang macam di atas ini. Kalau ikutkan setan yang ada dalam badan aku ni, tak payah aku padam2, cover2 name die ni. Tapi takpelah, kesian kan. Anyway, kalau tak padam pun takpe kot, bukan sape kenal pon

  • Aku cukup2 tak faham dengan orang yang menulis status kat Facebook dengan status yang berbaur negatif ni. Eh, yang atas ni bukan status negatif dah ni, ni kira status tahap longkang dah ni 

  • Kalau aku, aku fikir 18 kali kot nak update status. Status positif pon aku fikir berkali-kali. Contoh: Hye! Saya nak g joging! Bukankah itu status positif? Mengajak orang menjaga kesihatan? Tapiiii.. tapi aku still lagi tak tekan button share tu sebab aku tak suke menyemakkan home orang dengan benda2 remeh tu. Ada baiknya aku share info2 bermanfaat macam cara2 nak kurus ke kan 

  • Aku musykil sekali lagi. Facebook ni kan tempat kawan2 rapat, majikan, ahli keluarga berkongsi cerita, berita dan perkhabaran. Kalau lecturer ko, boss ko, atau mak ko bace sume benda mengarut yang ko tulis tu? Tak ke naya? Kalau aku boss, aku pecat jer orang sakit jiwa macam ni. You are fired! Dush! Bagi penendang kat pungkoq besaq dia! Bazir duit syarikat je hire. Wakakaka

  • Status kan benda yang terdetik dari hati dan benak kite. So, dari status ko kite boleh tengok hati ko ni hitam berkarat ke, kuning berair ke atau suci murni.. So, ko masuk kategori mane???  

  • Aku terfikir lagi. Apa agaknya punca kau update status tahap longkang macam tu? Kalau ko jiwa kacau sangat, ko maki hamun jela orang yang kau marah tu. Ehhh .. mungkin kau dah puas makin hamun orang yang kau hangennn sangat tu kan, tapi perlu ke kau tambah dosa kau dengan memaki hamun di Facebook dan share dekat kawan-kawan sejati kau yang beribu-ribu lemon tu?

  • Dan kau memang bijak sebab kawan yang kau maki hamun tu pun bace ape yang ko tulis kat facebook tu. Kawan ko sentap giler. Kecik ati. Rase macam nak bunuh kau. Kau hilang satu kawan pada hari tu. Takpe2, kawan kau ramai lagi.. ribu-ribu kan.. Setakat hilang sorang ape ade hal.. hihihihi

  •  Tapi, kau kena ingat WHAT GOES AROUND COMES AROUND. That is hukum karma bebeh!!

  • Kau tak percaya hukum-hukum karma ni.. Kau alim, kau belajar agama lagi tinggi dari aku..

  • Eh kau belajar agama tinggi? Tapi kenapa status ko macam budak tak sekolah? 


Pesanan Khidmat Masyarakat : 

Kalau ada  kawan camni, jangan ragu-ragu untuk remove. Buat semak home je





Gambar hiasan je.. Gambar ni lagi sejuk mata memandang




8 comments:

  1. terbaaaaeeeeeeeeekkkkkkkkkkkk... :)

    ReplyDelete
  2. wah, sungguh terbaekk btol leteran ini. saya pun percaya hukum karma. hukum pateh karma wijaya mcm dlm sejarah skolah menengah, bleh? ekekekeke... =)

    ReplyDelete
  3. memang ada org yg tak tau berbahasa...ikut sedap cakap je

    ReplyDelete
  4. memang ada org yg tak tau berbahasa ngan betul..so jgn buat kawan

    ReplyDelete
  5. zamri A : wahh.. leteran kah? hahaha

    eyna: kan kan jangan kawan dgn die :p

    ReplyDelete
  6. coi~kuang hajaq btol....org2 cam2 patut kene isolate kan dia.....evacuate, masuk kat bhgn tempat pembuangan sampah...busuk+hati

    camne la org leh tahan kwn ngn dia.em,xlame la tuh...

    -cik anon-

    ReplyDelete
  7. btol la cik anon.. sy stuju 100% dgn cik anon

    ReplyDelete

sila komen jangan segan-segan :)