Wednesday, May 26, 2010

Dunia Baru drama bersiri kegemaran ramai di tv3 dulu muncul kembali??

  4 comments    
categories: ,
Ingat tak kat Opie yang cute comel kegilaan ramai di kampus dulu?

Ingat tak dekat Tajul budak otak bisnes memanjang?

Ingat tak dekat Anizah yang mata besar budak Dean's List tiap2 sem tuh?

Ingat kat Madihah gadis bertudung yang kecoh tu?

Ingat Hadif?Ingat mak die?Keberkatan?Ingat takk???Rindu tak??

Hey..they come back guyyysss

Reunion katanye

Mesti ade suprise yang best2 kan?

Satu dah kantoi..Opie jadi gemokk..hahaha..




Camane nih?Lariklah peminat2 die..hihihi

Tapi sekarang dah tak disiarkan kat tv3 lagiklahh

Sudah tukar la..

Nak tengok, meh tengok online


Apa?

Lecehhhh??

Kenape plak?

Bukan ke sekarang korang sume x boleh hidup tanpa internet..

mesti nak kene online jugak satu hari

Jom la spend time tengok Dunia Baru The Reunion nih

JOm jom jom




4 comments:

  1. ko je yg xleh idup tnpa tenet..hehe
    pe kate ko download n pass2 kat kteorg..haha

    ReplyDelete
  2. hahahaha..gune berokband xleh nak dunlud sgt..limit wehh

    ReplyDelete
  3. gune berokband ye?ye ke?hahaha

    ReplyDelete
  4. hehehehe..shhhhh..diam2..kata secret

    ReplyDelete

sila komen jangan segan-segan :)