Saturday, February 13, 2010

Saya tak suka Terminal 2

  2 comments    
categories: 



Saya tak faham, kenapa perlu buat lagi satu terminal baru yang

jauh dari terminal sebelumnya

Duit poket semakin nipis

Dari ktm, baya lagi tambang teksi @ bas nak g terminal 2

Dahlah terminal 2 tu macam kering kontang tak ade pape

Ade poster wayang kurun2 lama aje

Huh pastu kat n9 tu dahlah banyak sekolah2 berasrama penuh, universiti kerajaan dan swasta

So bila ade cuti perayaan, sesak gile!

Naik teksi dari terminal 1 ke terminal 2 sepatutnya ambik masa 15 minit leh jadi 1 jam!!

Jam tak abis2..

Kan saya dah tertinggal bas..huhu

Pasni x nak lg pergi kat terminal 2

never

unless ade orang nak belanja tengok wayang..ahahaha


2 comments:

  1. kne highlight ea?nseb ko ajar..sakit mata ak tenung..haha

    ReplyDelete
  2. hahahhaha..highlite isi2 penting

    ReplyDelete

sila komen jangan segan-segan :)