Friday, February 26, 2010

Kesyukuran!

  No comments    
categories: 



Syukur parents bagi bawa broadband ke universiti

Syukur kerana hari ini masih bernyawa

Syukur kerana hari ini berlangsung dengan tenang

Syukur kerana masih dalam Islam



SELAMAT MENYAMBUT MAULIDUR RASUL

Friday, February 19, 2010

Laptop saya

  4 comments    
categories: , ,

Ini Boboy...Laptop saya

Saya namakan die Boboy sebab die warne itam

Kalau die warne pink,saya namakan die gugurl.hehe

Saya berkenalan dengan Boboy bulan..ermm..Ogos kot,ke September ek? tahun 2007

Kira da dekat 3 tahun gak la Boboy saye ni idop..hehe

Boboy da banyak membantu saya

Terutamanya apabila saya kebosanan

Boboy bagi saya main game, tengok cite, video klip, chatting, surfing internet..

Boboy juga banyak membantu saya dari segi akademik

Boboy ade microsoft word, netbean, paint

Pendek citer, Boboy banyak berjasa pada saya

Tapi, sejak akhir-akhir ni..Boboy da sakit-sakit

Tibe2 je skrin die akan menjadi putih..blur..macam tv rosak

Denga citer orang-orang, penyakit Boboy ni memang da banyak terjadi dalam kaum2 dia

Macam wabak epidemik la kirenyer..boleh berjangkit gitu..kah kah kah mane de

Katenye penyakit itu berpunca daripada 'urat2 saraf' dalam badan Boboy yang dah rosak

Kalau nak pulihkan, makan 500-800 ringgit malaysia katenyer..

Aduh,tuan punye Boboy ni dahler misekin

Terpakselah membiarkan Boboy menderita macam tu aje..

Sorry ek Boboy..

Nasib baik r Boboy sakit sekejap2..xdela serius sangat kot

Kot la...

Mekasih Boboy

Kalau jodoh kite panjang, maka panjanglah ia..hoho..merepek jap




Hati Cepat Berubah

  4 comments    
categories: 


Ya


Saya cepat bosan

Tak sampai 3 bulan da tuka layout baru

Hati cepat tergoda tengok layout baru yang handsome2

Hehehe

Hehehe

Camane ni?

Saturday, February 13, 2010

Kecantikan Seorang Wanita

  4 comments    
categories: ,


Pada saya, untuk mengetahui seorang wanita itu cantik atau tidak,

kayu pengukurnya ialah apabila

dia masih kelihatan cantik walaupun dalam gambar candid







Ini salah seorangnye

( kredit to cari.com)




Tapi saya bukan peminat siti ya!

Eh ape motip tetibe bagitaw?


Dan saya..

penat muka kontrol ayu dalam gambar yang cakap 1,2,3

hasilnya

muka tetap gemok




Saya tak suka Terminal 2

  2 comments    
categories: 



Saya tak faham, kenapa perlu buat lagi satu terminal baru yang

jauh dari terminal sebelumnya

Duit poket semakin nipis

Dari ktm, baya lagi tambang teksi @ bas nak g terminal 2

Dahlah terminal 2 tu macam kering kontang tak ade pape

Ade poster wayang kurun2 lama aje

Huh pastu kat n9 tu dahlah banyak sekolah2 berasrama penuh, universiti kerajaan dan swasta

So bila ade cuti perayaan, sesak gile!

Naik teksi dari terminal 1 ke terminal 2 sepatutnya ambik masa 15 minit leh jadi 1 jam!!

Jam tak abis2..

Kan saya dah tertinggal bas..huhu

Pasni x nak lg pergi kat terminal 2

never

unless ade orang nak belanja tengok wayang..ahahaha