Saturday, December 26, 2009

Perasaan yang sudah lama tidak menjengah..







 





cuba teka?

apekah perasaan itu berdasarkan gambar-gambar di atas..

oleh kerana anda semua bijak..

pastinya saya tak perlu membuat pertandingan teka2

sebab soalan ini sangat tak mencabar kan

hahaha






okay melalut

sebenarnya perasaan yang dimaksudkan ialah bosan

atau sepi

atau sunyi



Kenapa ia sudah lama tidak menjengah??

kenapa?mengapa?




Kerana sebulan yang lepas hidup sangat meriah

dengan gelak ketawa famili

sepupu sepapat atuk nenek

kawan dan lawan



Hari ini?

Berseorangan di dalam bilik halus kecil molek

Seorang okay!!!


Welcome Back Kawan-Kawan

Teruskan Perjuangan Menuntut Ilmu






saya sudah homesick..haha gedik2



Tuesday, December 15, 2009

Kisah Kanak-kanak Suci dan Pontianak Vegetarian Edward Cullen



Kanak-kanak memang suci hati mereka

Mereka tak pernah berbohong

Mereka bercakap dari hati terus ke mulut

Takde tapis2 okayh..

So kalau nak tanye kau gemuk ke tak,

Tanye kanak-kanak okay

Tanye boypren mesti die cakap kurus sangat

ala Heidi Klum ( mase baru2 kapel la )

Tapi kanak-kanak sekarang agak advance la,

kecik-kecik lagi da minat lelaki dewasa..

"Ish comelnye Ekwed(sebenanye Edward) ni..macam nak cium2 je"

Boleh ke budak pempuan 8 tahun cakap macam tu?? (-_-'")

Tapi pelik gak, apesal ramai sangat wanita2 suke tengok

si Robert Pattinson itu?

Pucat tak berdarah sajer..

New Moon pon takdelah best mane, tertidur separuh citer..




Masa aku tido, diorang pon membuat kerja2 kreatif.bravo!




Jadilah orang yang berguna suatu hari nanti kanak-kanak


Moral of the Story : Belilah cd ori, tak pon gilah tengok wayang

mungkin akan menimbulkan kepuasan


Wednesday, December 9, 2009

Perangai hodoh yang mereka-mereka ( dan saya -saya ) suka buat


Perasan tak?

Bila kita g Giant, Tesco, Carrefour, Kip Mart, Maydin dan lain-lain pasaraya..

Bila dah nak bayar, dah nak sampai kaunter..

Tengok-tengok dalam troli atau bakul,

Hati tiba-tiba runsing

"Eh, macam banyak sangat je barang aku beli "

"Eh apesal aku amek benda ni?Bukan aku makan pon!"

"Macam tak cukup je duit aku nih"

Dan apa lagi..

Kita pun mengeluarkan barang-barang yang rasa-rasanya tak berapa penting.

Maka..terjadilah senario seperti ini:




obvious giler kot


Kopi Super pun ade...mai secawan!hehe



Hehe..ni jelah yang sempat aku snap

Kalau boleh nak g kat sume kaunter,mesti macam2 ada..

kreatif gitu rakyat Malaysia ni


Moral of the story : Ala..ape salahnye kalau kita letak balik barang kat tempat asal kan

Exercise lah sket..malas sangat ah korang ni ( saya juga )!!




Untuk orang2 JB :

Apesal aku baru perasan adanya Buaya ni kat Giant Plentong?

Dah lame ade ke?

T_T





Thursday, December 3, 2009