Wednesday, December 9, 2009

Perangai hodoh yang mereka-mereka ( dan saya -saya ) suka buat

  12 comments    
categories: ,

Perasan tak?

Bila kita g Giant, Tesco, Carrefour, Kip Mart, Maydin dan lain-lain pasaraya..

Bila dah nak bayar, dah nak sampai kaunter..

Tengok-tengok dalam troli atau bakul,

Hati tiba-tiba runsing

"Eh, macam banyak sangat je barang aku beli "

"Eh apesal aku amek benda ni?Bukan aku makan pon!"

"Macam tak cukup je duit aku nih"

Dan apa lagi..

Kita pun mengeluarkan barang-barang yang rasa-rasanya tak berapa penting.

Maka..terjadilah senario seperti ini:




obvious giler kot


Kopi Super pun ade...mai secawan!hehe



Hehe..ni jelah yang sempat aku snap

Kalau boleh nak g kat sume kaunter,mesti macam2 ada..

kreatif gitu rakyat Malaysia ni


Moral of the story : Ala..ape salahnye kalau kita letak balik barang kat tempat asal kan

Exercise lah sket..malas sangat ah korang ni ( saya juga )!!




Untuk orang2 JB :

Apesal aku baru perasan adanya Buaya ni kat Giant Plentong?

Dah lame ade ke?

T_T





12 comments:

  1. rasenye dah lame ade patung buaya tu

    ReplyDelete
  2. apela ko ni..dah lame da...baik ko pindah serawak ah..kah kah

    ko yg slalu buat mcm 2 kan

    ReplyDelete
  3. haha.kuang asam ko.ala aku dtg beli barang je...xsempat nak tgok longkang besar tu.haha

    ReplyDelete
  4. aku bila smpai kaunter rasa nk pth blik ambik brg2 yg aku pk xnk beli sblum tu.tu psl duit xpnh ckup..huhu
    ~boya darat ke tu?

    ReplyDelete
  5. ces ko ni spesis lain plak..haha

    ntah ...aku pon baru prasan

    boya dua alam kot..haha

    ReplyDelete
  6. hehe..lucu ke..aku serius la.. =D

    ReplyDelete
  7. eh, yang letak barang sepah tu macam perangai aku je tu? huehuehue

    tapi yang pasti roti tu bukan aku punya. tidak mak inchik, saya tidak bersalah dalam hal ini :P

    ReplyDelete
  8. haha..yelatu..xnak ngaku plak..haha

    ReplyDelete
  9. erkk..terase jap..tp da lme xwat cm2..haha
    ele ann..ko rjin sgt ke nk ltak tmpt asl?haha..pzah bajet..xnk ngaku..=p

    wow..nape giant kat nilai xde buaya?haha

    ReplyDelete
  10. aku rajin..ltak tmpat spatutnye bg menyenangkan keje2 pekerja2 giant

    ko kan duta giant

    ape lg

    ltak r dinosour satu ke

    ReplyDelete

sila komen jangan segan-segan :)