Friday, November 20, 2009

PikiR..ape tajuk yang sesuai..

Yea..akhirnya da sampai umah..

ces xde idea ke stiap kali balik nak wat entry baru?

hmmm..tp xpela..

Cuti sebulan ni pon tak taw nak buat ape...

Takkan nak bercucuk tanam je kot?

Owh ye..lupe plak zoo kene jage gak.tapi xpe..zookeepers aku cekap2..hihi

Ingat nak bukak restoran tapi macam malas la plak..

Ikan2 pon dah tak terjage..

Sebok hidupkan dan bersihkan akuarium orang je..haha

Ape agaknye kawan2 aku yang lain buat ek?

Ape2 pon..slamat bercuti semua!!




Gambar ni diambil dari dalam bas sewaktu dalam perjalanan pulang. Mase tu baru lepas hujan.Macam syahdu je..huhu


4 comments:

  1. xpe..ak sedia membaca wpon ko merepek ke merepak ke..haha
    neway,epi oliday~!!=)

    ReplyDelete
  2. haha..mekasih cik chocolate..ko bilenye nak update blog?haha

    ReplyDelete

sila komen jangan segan-segan :)