Monday, June 8, 2009

Kenapa saya suka menghadiri majlis perkahwinan kawan saya?

  14 comments    
categories: , ,

1. Dapat melihat perkembangan kawan-kawan, Sahila dah ade anak satu nak masuk dua. Anak die sangat comel. Hoho jeles jeles.

2. Dapat berjumpa semula kawan-kawan sekolah rendah yang dah lame tak jumpa. Jumpa Fadhil yang dulu suka pukul-pukul saya, skarang muka dah macam hero cite Transformers. Dia cakap saya gemuk. Ye..terima kasih Fadhil.

3. Dapat dengar lagu-lagu Ghazal, dangdut dan lagu 60-an. Bukan slalu dapat dengar lagu-lagu macam 2 kat radio kan

4. Dapat tengok Meemee, Lisa dan Nurul anggun berbaju kurung dan bertudung. Hee hee

5. Dapat duduk kat meja VIP yang sepatutnya untuk Dato’ dan Datin sebab datang lambat. Hahaha.. Nurul sorok-sorok handbag Guess yang dibeli di pasar lambak takut kantoi dengan anak2 orang kenamaan. Hehe kasihan dia

6. Teruja dengar deejay die fasih tiga bahasa iaitu Bahasa Melayu, Inggeris dan Arab. Setelah dikaji selidik, rupa2nya mamat deejay tu satu universiti dengan saya..Eh apesal slame ni tak penah nampak??

7. Dapat menonton persembahan unplugged lagu Im Yours dari Zul, semangat siap bawak gitar dari rumah. Sekali lupe tune da kat atas stage. Dah lah pitching lari.. Kan dah kene ketawakan dengan Faradhiya.

8. Dapat cenderamata yang lain dari kebiasaan iaitu satu set penjagaan wajah, siap ade night cream and day cream.. Hoho sesuai skali dengan keadaan kulit saya sekarang.

9. Dapat menyedari bahawa saya dah tua sebab kawan dah ramai kawin, mungkinkah saya akan menyusul selepas ini? Hahahahahahahahahahahahahaha

14 comments:

  1. wee.. name aku ade.yES AKU DAH INTERFRAME.haha. weh ari 2 .elawat muzium seni aku pakai gak bj krg n tudung ape

    ReplyDelete
  2. faradiya sbenarnye da terpikat kt aku.

    ReplyDelete
  3. x bergamba dgn pengantin ke?

    ReplyDelete
  4. ek ele...ckp kat ak angau nk kawen..ko pon sme meyhhhh...hahaha..mari3..kte rmai2 kawen bersame2..jom3..huahua..

    psss : sy sgt suke lgu i'm yours okeyh..!=)

    ReplyDelete
  5. wey best gler g kenduri kwn ang..

    siap dpt set pjagaan muka..

    ~psstt..ang mmg dh ckup masak dh kalo nk kwen pn..tp aku sarankan tggu 2thun lg la..hhuhhu

    ReplyDelete
  6. meemee :

    ye..jgn lupe ye tudung itu diberikan oleh pihak muzium.

    kikiki

    ye nanti ko interframe kat Nona plak

    Bajet2

    hahaha

    ReplyDelete
  7. Employee :

    hahaha

    mesti ko x perasan sblah Faradhiya 2 bf die

    ReplyDelete
  8. BdkBaik :

    ade..

    tp malas nak upload

    hehe

    pic gelap

    ReplyDelete
  9. chocolate :

    hehehe

    klu versi penyanyi sebenar

    sdapla jgk..

    weh aku x seteruk ko la


    hahaha

    ReplyDelete
  10. pZah :

    cukup masak?

    perghhh..x tahan siot ayat ko

    ReplyDelete
  11. yaa ckup masak..

    tu la pkataan yg sesuai skali..hehe

    ReplyDelete
  12. omg..ruginye aku x pegi.Dapat facial brand pe weh? biotherm?body shop?clinique?

    hehe.lawa x wife ijoy?

    anak dato' mane ko jumpe?

    dato' K ade x?

    haha

    ReplyDelete
  13. pZah :

    hahaha..baik ko ckp masak ranum tros

    ReplyDelete
  14. ezza :

    hehe rugi gak sebab ko x dapat masuk Nona

    kah3

    dapat facial ehem2 rahsie haha

    ko ni mcm x taw taste ijoy..mestilah yg cun bergetah ko ni pon...

    anak dato' mane? hehe mcm la aku knal..aku bkn bergaul dgn diorg pon hakhak

    dato' K x nampak, dato' x, y, z ade . hehe

    dr. Fazley kamus besta 2 ade ..dgn family die

    ReplyDelete

sila komen jangan segan-segan :)