Friday, March 27, 2009

RoSak

  12 comments    
categories: 
Earphone da rosak

Sebelah je dengar, sebelah lagi pon nyawa - nyawa ikan..denga x denga

Dahlah skarang hampir ke Final Exam

Aku perlukan earphone untuk mendengar radio di malam hari ~ untuk menutup bunyi-bunyian dari luar tingkap dan juga untuk mengelakkan kengantokan~ yela tuh

Tapi??

Time ni jugak lah die nak rosak.. haihh

Tension...tension..

Nak beli baru?

Yelah2.. mari tengok purse..



cool jugak kan earphone camnih?mahal x?

Randomization :

Mari sama-sama kita bergelap esok..!!

Love our home

12 comments:

  1. jangan
    nnt die masok telinge ko..xklua trus.haha

    ReplyDelete
  2. cool seyh..beli ar..tp klau pkai tdg,

    kne pkai kat luar ar..riakk skit..

    lawa tuh..haha

    ReplyDelete
  3. anon : uiks..cmane bole masok dlm telinga plak??

    chocolate : habis, x pyh pki tdg la ea??

    hehe

    ReplyDelete
  4. amboi3..cepat dye wat conclusion eyh??

    haha..

    ReplyDelete
  5. earphone merangkap pengorek taik tinger :D

    ReplyDelete
  6. dania : wee...multi purpose..best gak!!

    ezza : hahaha..xtaw la..mahal la kot..unique 2

    ReplyDelete
  7. nnt aku bg kt ang..
    hadiah besday taun nih..
    tp aku wat sendirik la..
    save bajet..
    beli earphone kt mydin yg rm9.90 satu + gam gajah + patung lgkawi yg ang bogelkan tu..siap
    lagi unik..nak??

    ReplyDelete
  8. pzah :

    wakakakaka

    pastikan sound systemnye terbaekkk taw

    klu bunyi ala kadar, aku reject...kakaka

    ReplyDelete
  9. ezza :

    okeh

    nnt aku beli ko sediakan ongkosnya ya

    kui3

    ReplyDelete

sila komen jangan segan-segan :)