Saturday, March 14, 2009

HaPPy TrEe FrieNds

  11 comments    
categories: ,
Walaupun umur dah lame melewati zaman kanak-kanak,tetapi saya masih ada siri kartun


kegemaran saya..

Macam kamu jugak kan..dah tua pon tetap pergi menonton wayang Siri Pengembaraan Upin

&Ipin, tetap memeluk bantal Spongebob,Pooh dan sebagainya..haha

Kartun kegemaran saya ialah, seperti yang tertera di atas..Happy Tree Friends

Kenape??

Kerana karakter2 di dalam cerita ini sungguh comel dan 'kuit'

Antaranya :


1 ) GIGGLES = comel, innocent, feminin, suara sangat cute


comel kan?kan?kan ?

tapi biaselah..xkan nak mantain cute 24 jam

2) LUMPY = creative, serba boleh dan macho


talented taw..jadi magician pon boleh
tapi kadang2 die terlebih kreatif
dan cuai juga sehingga terkena diri sendiri


3) CUDDLES - ceria, bijak dan energetic


nyum nyum

tapi malang xberbau..xboleh dielakkan
4) POP AND CUB - anak beranak yang penyayang, manja dan caring sesama sendiri
anak rajin menolong ayah bertukang

tapi ayah bijak sangat
TETAPI, walaupon kartun ni cute banget, slalunye ada adegan ganas2 yang
keterlaluan,menyebabkan sepupu2 saya tutup2 mata xnak tengok ~ saya juga takut mereka
meniru aksi2 ganas itu dengan kawan2 mereka di tadika..jadi slaunya saya tengok sorang2 aje

kepala ditebuk ibarat kelapa @ labu
mak suro makan nasik,bukan kaca!

Anyway, saya tetap suka korang rakan2 gembira pokok!!
tata
have a nice day

11 comments:

  1. kartun fav aku plak,
    mirmozibang.

    bahaha

    ReplyDelete
  2. im better watch out my kids.dont want they watch this cartoon.im think its dangerous

    ReplyDelete
  3. scarxoxo : weh mcm pnah denga la tapi x ingat la yang mane..yg ade bdk2 kcik 2 ke..

    ween : haha..okay

    ReplyDelete
  4. aku pun suka jugak kartun nih..
    comel...tp agak ganaz la..
    mmg tak sesuai utk tontonan kanak2 bwh umo..
    kartun nih dah masuk kategori lawak kasaQ..huhu..

    ReplyDelete
  5. lumpy is da best..macho maa..kih2
    adei..ko sorg je yg sngup tgok ann..ak pon tkut gak..seram sgt seyhh..hehe

    ReplyDelete
  6. pzah : lawak kasaQ??

    haha

    xde ah

    gurau2 manje je 2

    ReplyDelete
  7. chocolate : haha..mmg macho pon kan??

    weh xde la ganas sgt..

    kartun je pon

    klu btol2 barula gns

    hehe

    ReplyDelete
  8. tv brape ade kartun ni noa?

    ReplyDelete
  9. tohlon : ntahlah,aku donlod kt youtube aje..xtawlah ade kt astro ke tidak,sbb aku x langgan astro

    :astro xbest:

    haha

    ReplyDelete
  10. ai plak suka kartun lucah, kkurang ajar dan suka mencarut..seperti simpson..tak pun bender yang gile babeng tu..

    tak pun citer katun south park tu..

    tapi aku pastikan anak aku takkan tengok ini kartun..bahaya OoOOo

    ReplyDelete
  11. haha...

    xbahaye mane lah

    siries la

    south park?okeh gak 2

    lame x tgok

    ReplyDelete

sila komen jangan segan-segan :)