Saturday, March 21, 2009

Faizal Tahir -- BeNciNta

  6 comments    
categories: 
Benarkanku tuk berbicara
bicara terus ke hatimu…..hatimu..
hati yang penuh rasa ragu
jangan terus pergi tanpa mendengar ku
begitu mudah untuk kau terus berlalu nanti dulu
berikanlah waktu untuk aku untuk kamu

ingatkah lagi waktu kau bersamaku
kaku aku melihat mu
lidah kelu sedangkan aku mahu kau tahu
aku cinta padamu
benci padamu
cinta padamu

ke tepi lihat ku berlalu
pasti itu yang terbaik untuk ku
tiada lagi mahu ku tahu
tentang hidup kamu
tentang mati kamu
aku tahu engkau tahu
apa yang mataku tahu
apa yang kau tunggu
mahu aku buka pintu

ingatkah lagi waktu kau bersama ku
kaku aku melihat msedang aku mahu kau tahu
dengar kata ku
aku cinta padamu
benci padamu
cinta padamu

sakitnya aku membenci kamu
sakit lagi mencintaimu
dan aku pergi tapi kembali
benci aku mencintai dirimu
ku benci…. kamu…
ku cinta….kamu…

ingatkah lagi waktu kau bersama ku
kaku aku melihat mu
sedang aku mahu kau tahu
dengar kata ku
aku cinta padamu
benci padamu
padamu…..
ingatkah lagi waktu kau bersamaku
kaku aku melihat mu
lidah kelu sedangkan aku mahu kau tahu
aku cinta padamu
aku benci padamu
aku cinta aku benci
padamu

ingatkah lagi waktu kau bersama ku
dengar kata ku
aku cinta padamu
aku benci padamu
aku cinta aku benci!!

Dicurik oleh aku di sini

walaupun lagu ni x sepower Sampai Syurga, tetapi sebagai peminat xseberapa fanatik ( sebab x


beli album dia ) Fizal, aku merasakan lagu ini agak seronok juga didengar, tetapi tidak


mencabar vokal Faizal sangat, rancak tetapi kurang rock ah.


Lirik lagu pun agak bermakna kerana lagu ini menggambarkan perasaan yang sememangnya


wujud sebab dalam masa bercinta tu, takkan la sayang je kan?Mesti kadang2 menyampah,benci,

meluat,nak muntah pon ade..kan??

Overall, aku bagi lagu ni 5 daripada 10..Ceh bajet macam juri2 Juara Lagu je aku nih



Faizal jangan buat lagi macam ni ea.. x kool ah nampak boxer merah

Rambut ikat macam tu pon nampak tak handsomelah Faizal

6 comments:

  1. whooa faizal pojaan hati ku..!
    baru gak dgr lgu nih
    bleh la..besa2 ja

    ReplyDelete
  2. lagu hape ni xpnah denga pon

    ReplyDelete
  3. ZUL :

    woh zul siot..

    xsangke hang baca blog ceq

    ReplyDelete
  4. gmba boxer pon ko ltak ek?

    nnt blog ko lak kne blacklist..hehe

    tp xpe..ak br tgok gamba dye neh..

    ptotla..hoho

    ReplyDelete
  5. hahaha..

    faizal xkan wat macam 2 kat aku


    aku pminat setia die taw!!

    cume album die je aku x beli lg

    hehehe

    ReplyDelete

sila komen jangan segan-segan :)