Wednesday, October 8, 2008

JoM kEmaS biLiK..!!

  6 comments    
categories: 
semalam aku masok bilik adik aku,nak cari majalah gempak..mane taw ade yg latest..

skali masuk je,mak oiii..ni bilik ke stor yg dah xdigunekan??

sepah giler..

aku taw..aku paham...aku pon dulu ddk asrama..

sesekali balik umah 2 mmg rase mcm nak lepak dlm bilik pas2 mls nak bwat ape2

rase nak sepahkan bilik pas2 xnak kemas..

tapi xdela sepah se'extreme' bilik mamat ni...

ish..trok btolla die ni

so ape lagi..aku pon mule la mengadakan operasi pembersihan..

selepas 1 jam 20 mnt..barula ade perbedaan dari sblom ni..

hehe..xcaye? tgk la pic2 di bawah..

SEBELUM

Huh~!!pantang aku pas tdo xkemas katil ni..!

SELEPAS

HeHe..caNtik kaN??

SEBELUM


Meja StUdY kaH iNi??


SELEPAS


SeJuk sKeT maTe mEmaNdaNg, ye x?HeHe


SEBELUM

PRoJek PeNteRnaKaN LiPas RiFdI

SELEPAS

NeaT & TiDy!


overall, aku rase puas ati bile tgk bilik ni da kemas n bersih..

tp..ade gak bende2 yg ak x puas ati , contohnyer..

plastik isi baju2 lame ni?xspatutnye ade kat sini lg..aku pon xtaw nk singkirkan bende alah ni kat mane?nak buang?ish..nnt mak ak mara..kt bilik ak pon ade bende ni..im thinking now..klu aku dlm golongan pertengahan pon xtaw nak letak baju2 lame kt mane..mcm mane dgn org kaye?konfem lg byk baju..artis top mcm tok ct?hmm~

itu je stakat ni..

adios amigos

tata titi tutu

6 comments:

  1. rajinnyer akak ek..haha.bilik i bersepah..jmput la dtg bilik aku lak ek..kms2 pe yg ptot..hehe

    ReplyDelete
  2. boleh2....member2 1 jam 5orm je..hehe

    ReplyDelete
  3. huh..rifhan ke 2 yg kemas?sungguh ku xpercaya..hahaks

    ReplyDelete
  4. hehe.. mesti tegang! ala ala duduk hostel :p

    ReplyDelete

sila komen jangan segan-segan :)